ایا مایکروسافت برای عرضه Xbox جدید لحظه شماری می کند؟
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 14 دی 1391
نویسنده : داني

این رونمایی بزرگ چه می تواند باشد؟ پاسخ واضح است کنسول بعدی مایکروسافت یعنی ایکس باکس جدید است. بسیاری از ناشران از نبود کنسول قوی تر و جدید به شدت ناراضی بوده اند از ان ها می توانیم به رییس شرکت Ubisoft و EA اشاره کنیم که به شدت نگران IP های خود بودند. مایکروسافت علاوه بر بازی های کنسول ایکس باکس از سال قبل تلاش کرده است بر روی بخش موسیقی, فیلم و تکنولوژی های جدید مثل “اسمارت گلاس” تمرکز کند و نمی خواهد کنسولش به یک کنسول بازی تبدیل شود هیچ کارایی دیگری نداشته باشد.


مایکروسافت در سال بعد به شدت تحت فشار قرار می گیرد چون رقیب های دیگر مانند سونی انحصاری های فراوان دارند ولی کنسول مایکروسافت تنها انحصاری که دارد “چرخ دنده های جنگ: مجازات” است که در ماه مارچ سال ۲۰۱۳ عرضه می شود. خب به نظر شما شرکتی به این بزرگی برنامه ریزی ندارد؟ به طور حتم مایکروسافت برنامه ریزی های دقیقی دارد. یکی از احتمالات نداشتن عناوین انحصاری و درجه یک برای سال بعد این است که مایکروسافت تمام تمرکزش بر روی کنسول جدید یعنی Xbox 720 است و این کنسول سال بعد معرفی می شود و به احتمال زیاد عناوین انحصاری برای لانچ کنسول نسل بعد خود خواهد داشت. Alan Wake 2 می تواند یکی از عناوین لانچ کنسول نسل بعد Xbox720 باشند. چندی پیش نیز مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد یک عنوان در دست ساخت دارد که صنعت بازی های رایانه ای و فیلم و سینما را متحول خواهد کرد که می تواند یکی از عناوین لانچ کنسول نسل بعدی مایکروسافت باشد.

تا به الان یک سری شایعات قوی وجود دارد که بر روی کنسول Xbox720 کینکت ۲ وجود دارد و تکنولوژی “اسمارت گلاس” به صورت پیش فرض بر روی سیستمش وجود دارد و پردازنده این کنسول از ۴ هسته که هر کدام به ۴ هسته مجزا تقسیم می شود تشکیل شده است وجود دارد و هنوز اطلاعاتی بیشتر از این که کارت گرافیک بازی AMD است در دسترس نیست.  اسم رمز نسل بعد ایکس باکس Durango نام دارد. در هر حال طرفداران ایکس باکس باید منتظر سال بعد و کنسول جدید مایکروسافت باشند.

هدف این متن و مقاله کوتاه این بود که شما بتوانید در مورد کنسول های نسل بعد بحث کنید.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي
آخرین مطالب